Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

blogovision2012: ένα

The xx - Coexist | Young Turks

Είμαι γραφικός. Είμαι γραφικός γιατί κολλάω με άλμπουμ που μου αρέσουν όταν τα ακούω σε περιόδους που είμαι πολύ καλά ή που δεν είμαι καθόλου καλά. Και τότε τα ακούω πολύ. Πολλές φορές, στο repeat. Τα μαθαίνω απ'έξω. Μαθαίνω πότε σταματάει ένα κομμάτι, πότε ξεκινάει το επόμενο· αν είναι live άλμπουμ θυμάμαι μέχρι και τις ανάσες που παίρνει ο τραγουδιστής.
Φέτος αυτό το έπαθα με το Coexist. Τις πρώτες δυο φορές που το άκουσα μου φάνηκε αδιάφορο, μόνο το Swept Away ξεχώρισα που ελευθερωνόταν λίγο το beat. Δεν μπόρεσα εύκολα να σταματήσω να το ακούω, όμως. Και σε κάθε ακρόαση κολλούσα και λίγο παραπάνω μαζί του. Οι xx εμφανίζονται συνεπείς στο ύφος του ντεμπούτο τους, με τα μίνιμαλ ψιθυριστά τραγούδια γεμάτα εσωστρέφεια.
Είμαι γραφικός γιατί ψηφίζω για νούμερο ένα κάτι που δεν ξέρω πότε θα βάλω να το ακούσω ξανά στο προσεχές μέλλον.
Αν ήταν βιβλίο θα ήθελα να είναι λίγο πιο κυνικό, τώρα που είναι άλμπουμ το αγαπάω έτσι όπως είναι, με τον -σχεδόν αφελή- ρομαντισμό του.

swept away / chained

so far:
20. Sigur Ros-Valtari
19. Portico Quartet-Portico Quartet
18. Kendrick Lamar-good kid,m.A.A.d city
17. Fat Jon-Rapture Kontrolle 
16. Grizzly Bear-Shields 
15. Ty Segall Band-Slaughterhouse
14. Wynter Gordon-Human Condition:Doleo
13. Tindersticks-The Something Rain
12. Daphni-Jiaolong
11. Actress-R.I.P
10. Frank Ocean-Channel Orange
09. Trust-TRST
08. Chromatics-Kill For Love
07. Barcelona-Not Quite Yours
06. Christian Löffler-A Forest
05. Swans-The Seer
04. Voices From The Lake - Voices From The Lake
03. Andy Stott-Luxury Problems
02. Four Tet-Pink

Δεν υπάρχουν σχόλια: