Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Πού θα ήθελα να είμαι σήμερα + το υποκατάστατο

Σήμερα, στο Hyde Park στο Λονδίνο, γίνεται ένα live στο οποίο θα ήθελα να είμαι πάρα πολύ. Αν με ακολουθείς στο twitter, ή είσαι φίλος μου στο facebook, σίγουρα θα έχεις δει να το αναφέρω, τις πιο πολλές φορές βρίζοντας που δεν θα είμαι εκεί.

Τόση ώρα δεν είπα ποιο είναι αυτό το live. Λοιπόν, το live είναι αυτό.



Τέσσερα συγκροτήματα, από τα οποία τα δύο (οι Arcade Fire και οι Mumford and Sons) είναι ό,τι έχω ακούσει περισσότερο εδώ και 6 μήνες περίπου. Δεν θα πω ψέματα ότι τους ήξερα χρόνια πριν, από τα πρώτα τους βήματα κτλ. Η blogovision είναι αυτή που με έκανε να τα μάθω, και διάφορες προτροπές από φίλους.

Δεν θέλω να πολυλογώ, όμως. Ο μόνος λόγος που κάνω αυτό το ποστ -εκτός του ότι βρήκα αφορμή να δώσω λίγη ζωή εδώ, είναι για να δείξω κι σε εσάς ένα από τα υποκατάστατά μου για σήμερα.






To live αυτό είναι -τουλάχιστον- καταπληκτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: