Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ένα

Μαρκησία του Ο.:
Wild Beasts - Smother (Domino)


Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική. Τους πρωτοάκουσα λίγο ανάποδα - είχα ακούσει το Please, Sir από το Limbo, Panto, μετά έσκασε το Two Dancers (που έλιωσα) αλλά με το Smother, νομίζω έφτασαν εκεί που ήθελαν. Το Smother συνδέθηκε με τη φυγή μου στο Λονδίνο. Το άκουσα άπειρες φορές, με τα χέρια στις τσέπες, περπατώντας ατελείωτα στους δρόμους μιας πόλης που πάντα ερχόμουν ως τουρίστας και τώρα πρέπει να την κάνω δική μου. Yes, I will do all the things that you ask of me. Ερωτικό, βάναυσο, ξεδιάντροπο, μελοδραματικό, πομπώδες και την ίδια στιγμή, εσωτερικό και μοναχικό. It is devastatingly beautiful.


Αγαπημένα tracks: Bed of nails, Reach a bit further, Loop the Loop


so far:

κων/νος:
Wild Beasts - Smother (Domino)

Από τη μέρα που σκέφτηκα ότι θα συμμετέχω στη φετινή blogovision ήξερα δυο πράγματα: ότι αυτό το άλμπουμ θα είναι το νούμερο ένα μου, και ότι δεν θα ήξερα τι να γράψω γι' αυτό. Το άκουσα πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο φέτος. Σήμερα μόνο -τουλάχιστον- επτά φορές προσπαθώντας να σκεφτώ τι μπορώ να γράψω. Το ακούω όταν είμαι καλά, αλλα όχι μονο τότε. Το ακούω για να γίνω καλύτερα, αλλα δεν τα καταφέρνω πάντα. Τι πιο ταιριαστό για το κλείσιμο αυτών των είκοσι όμορφων ημερών από το τελευταίο κομμάτι του τελευταίου cd που ποστάρω: End Come Too Soon.


Αγαπημένα tracks: Lion's Share, Albatross

so far:

Δεν υπάρχουν σχόλια: