Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

δύο \ 2013

Atoms For Peace - Amok | XL


Η φυσική συνέχεια του τελευταίου άλμπουμ των αγαπημένων μου Radiohead. Ο Thom Yorke βάζει τα φωνητικά του, σε μελωδίες φανερά επηρεασμένες από τον πειραματισμό του με την electronica και την παρέα που έκανε με τον Burial και τον Four Tet. Παίρνει μαζί του φοβερούς μουσικούς και όλοι μαζί χτίζουν ένα-ένα τα κομμάτια που συνθέτουν αυτόν τον πολύ αγαπημένο μου δίσκο. Υπάρχουν στιγμές που εύχομαι να είχε τη διπλάσια διάρκεια, να απλωνόταν ακόμα παραπάνω τα κομμάτια, κι ας υπήρχε ο κίνδυνος να χαθεί ο πολύ σφιχτός, πηχτός ήχος του δίσκου. Είμαι "πιστός της Εκκλησίας του Four Tet που απογοητεύθηκε λίγο από το φετινό του". Ήταν το νούμερο ένα μου μέχρι να κυκλοφορήσει το νούμερο ένα μου.

so far: 20.Grouper-The man who died on his boat, 19.Bill Callahan-Dream river, 18.Girls Names-The new life, 17.Nine Inch Nails-Hesitation marks, 16.Moderat-II, 15.Torres-Torres, 14.Boards of Canada-Tommorow's harvest, 13.Savages-Silence yourself, 12.Forest Swords-Engravings, 11.Deafheaven-Sunbather, 10.The Field-Cupid's head, 9.My Bloody Valentine-mbv, 8.Ghostface Killah&Andrian Younge-Twelve reasons to die, 7.The Asphodells-Rulled by passion, destroyed by lust, 6.Deerhunter-Monomania, 5.Chelsea Wolfe-Pain is beauty, 4. Jon Hopkins-Immunity, 3. Factory Floor-Factory floor

Δεν υπάρχουν σχόλια: