Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

#blogovision



Ή αλλιώς, γιατί θα δεις ασυνήθιστη κίνηση στο blog για ένα μήνα περίπου.

Όλες τις λεπτομέρειες μπορείς να τις διαβάσεις εδώ. Συνοπτικά, θα έλεγα ότι μαζευόμαστε όσοι bloggers ακούσαμε αρκετά cd της χρονιάς που πέρασε και ψηφίζουμε τα αγαπημένα μας. Από τη 1 Δεκεμβρίου μέχρι τις 20 θα ανεβαίνουν αντίστροφα τα 20 καλύτερα, με ένα ποστ κάθε μέρα.

Σκοπεύω να κάνω άλλα δύο ή ένα ποστ με τις θέσεις 50-21, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.

Σκόπιμα παραπάνω χρησιμοποίησα τη λέξη "αγαπημένα" και όχι καλύτερα. Δεν είμαι ούτε κριτικός, ούτε έχω τόση μουσική παιδεία για να πω ότι ένα άλμπουμ είναι καλύτερο από ένα άλλο. Το μόνο που μπορώ να πω, κι αυτό θα κάνω με την 20αδα, είναι ότι αγάπησα κάποια cd περισσότερο από κάποια άλλα.

Ξέρω από πριν ότι θα είμαι άδικος με κάποια άλμπουμ. Ειδικά με αυτά που άκουσα στην αρχή της χρονιάς και με αυτά που άκουσα το τελευταίο καιρό, γιατί τα πρώτα τα ξέχασα και τα δεύτερα δεν κατάφερα να τα χορτάσω, να τα αγαπήσω και να μου μείνουν στο μυαλό, όπως μου έμειναν άλλα.

Τέλος, χαίρομαι πάρα πολύ που θα έχω και guest-blogger για το πρώτο εικοσαήμερο του Δεκεμβρίου. Θα είναι η Markisia. Μου πρότεινε πολλά cd να ακούσω φέτος, κάποια από αυτά είναι στην 50αδα, και κάποια άλλα στην 20αδα μου. Οπότε, είναι πολύ τιμητικό για εμένα που θα δημοσιεύσει τη λίστα της εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: